Black & Gold - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van helga bruin - WaarBenJij.nu Black & Gold - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van helga bruin - WaarBenJij.nu

Black & Gold

Door: helga

Blijf op de hoogte en volg helga

26 Januari 2009 | Suriname, Paramaribo

Hey allemaal,

hier weer een berichje van mij. t leven hier verveeld nog steeds niet 't is en blijft genieten!

Maandag 19-01
Vandaag weer aan het werk gegaan. Na het werken snel omkleden want moet weer salsa dansen. Ging opzich wel goed maar de draaien zijn lastig. Na het dansen werd ik al opgewacht door de rest om te gaan eten aan de waterkant. Dit was wel gezellig niet laat gemaakt want ben nog vrij gaar van het weekend.

Dinsdag 20-01
Na het werken kregen we bezoek van Sanne ze woont nu een aantal huizen verder op maar omdat haar huisgenoot einde van de maand weg gaat wordt de huur te duur en is ze opzoek naar een nieuw huis. Na wat rond te hebben gekeken heeft ze besloten om bij ons te komen wonen dus vanaf 8 feb hebben we een nieuw huisgenoot. S’avonds gingen we bij alex eten en foto’s van het weekend uitwisselen. Was wederom erg gezellig heb ook gekookt en het leek wel of het voor een weeshuis was zo veel. En heb weer erg leuke foto’s van het weekend! Ook kwam ik er achter dat ik gestoken ben door wampies ( hele kleine mugjes die blaasjes achterlaten en enorm jeuken) dit weekend want de andere hadden er ook last van.

Woensdag 21-01
Vandaag vroeg op want we gaan weer naar Bergendal. De weg was weer ouderwets slecht hebben er dus lang overgedaan om bij Bergendal te komen. Daar eenmaal aangekomen niet veel bijzonders gedaan wat controles voor ISO en verder gegaan met het schrijven van het F&B beleid. Waren rond 5e weer terug in de stad en s’avonds bij friet.nl gegeten en getjilt.

Donderdag 22-01
Vandaag weer lekker aan het werk geweest. En op tijd naar huis zodat ik nog een uurtje kon slapen want heb een druk programma vanavond. Eerst naar salsa, was weer erg gezellig en ging goed vandaag. Na de salsa uit eten want Alex nam afscheid en gaat morgen naar huis. Na het eten naar de havana om daar de rest van de nacht te dansen! ’t Was echt een super avond en ben samen met Sander, Co en Sara als laatste naar huis gegaan! T werken gaat morgen zwaar worden na 2 uurtjes slaap maar komt helemaal goed.

Vrijdag 23-01
Vandaag was een lang en zware dag niet alleen voor mij maar ook voor mij mede stagairs want sommige van hen hadden helemaal niet geslapen vanacht. Vanavond zal het niet veel worden want als ik me bed zie/ruik val ik denk al in slaap, ben ik iig goed uitgerust voor de trip van dit weekend!

Zaterdag 24-01
Vandaag weer vroeg uit bed want we gaan varen met Noël ( iemand die Martijn weer kent ). We zijn met de taxi naar waterland gereden en vanaf daar de boot op! Noël en Martijn stonden ons al op te wachten. De rest van de dag lekker op de boot gelegen, gezwommen in het water en salsa gedanst. Ondanks de vele regen en weinig zon toch erg verbrand! Rond 7 uur waren we thuis toen gelijk douche en omkleden want we moesten nog naar de Black & Gold party van Soraya (Soraya en nog 12 huisgenoten gaan terug naar Nederland en gaven een afscheidsparty). Had speciaal een mooi zwart jurkje gekocht :)! Ook onze stagebegeleiders waren aanwezig op het feestje en heb zelfs met Hans merengue gedanst! Rond een uur of 12 zijn we naar de Za Za Zoe gegaan en hebben daar verder gefeest……

Zondag 25-01
…… vandaag bijzonder weinig gedaan. Heb me was gedaan en wat gegeten en ben toen weer gaan slapen!

Foto’s:
http://s495.photobucket.com/albums/rr312/helgadebruin/

liefs,

  • 26 Januari 2009 - 12:06

    Onbekent:

    hey poetsie leuk om te lezen dat je daar in suriname erg leuke stagewerk hebt en je het dus naar je zin hebt met die vele uitstapjes groetjes (onbekent)

  • 27 Januari 2009 - 18:14

    Anoniem:

    Die Remco werkt bij die lunchroom in Utrecht toch?(L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 April 2009

laatste week en thuis komst

06 April 2009

Bizar maar waar, mijn laatste verhaal!

30 Maart 2009

Aftellen

23 Maart 2009

weekend Ayo

16 Maart 2009

Een week vol water!
helga

Actief sinds 22 Okt. 2008
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 29157

Voorgaande reizen:

23 Maart 2012 - 31 Juli 2012

Indonesie

11 November 2008 - 15 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: