Braamspunt, lustig en onafhankelijkheidsdag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van helga bruin - WaarBenJij.nu Braamspunt, lustig en onafhankelijkheidsdag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van helga bruin - WaarBenJij.nu

Braamspunt, lustig en onafhankelijkheidsdag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg helga

26 November 2008 | Suriname, Paramaribo

hey allemaal

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes. vind het echt leuk om vanuit nederland wat te horen.

Zondag ben ik naar braamspunt geweest. was echt leuk zijn met een groep van 10 naar de waterkant gereden en hebben een bood gehuurd om op de suriname rivier te gaan varen. we zijn toen naar braamspunt gevaren dat is het punt waar de zee in de rivier overloopt. je kunt hier dan lekker op het strand liggen en in de zee zwemmen. t enige nadeel was dat het er echt onwijs warm was heb een half uurtje in de zon gezeten en ben toen in de schauw gaan zitten. op de terug weg zijn we dolfijnen gaan spotten. we hebben er echt veel gezien en dicht bij ook nog. de foto's staan natuurlijk weer op: http://s463.photobucket.com/albums/qq351/coinparamaribo/
Bij thuis komst bleek dat ik onwijs was verbrand in dat half uurtje. zo erg dat de volgende ochtend mijn gezicht opgezet wat en blaren had. Ben toen ff naar de dokter geweest om te kijken wat er aan te doen was het enige wat je kunt doen dan is in smeren met aftersun om het soepel te houden.

Maandag avond was er overal in paramaribo feest omdat het de dag voor onafhankelijkheidsdag was. We zijn toen naar een feest dat lustig heet geweest een soort house party. was erg gezellig en ben helemaal uit me dak gegaan heerlijk. waren opzich wel vroeg thuis om 3 uur.

Dinsdag was het onafhankelijkheidsdag er waren overal festifiteiten in de stad. heb dus de heledag lekker in de stad gelopen overal eetkraamptjes en dergelijken. hebben wederon hele leuke foto's gemaakt. t was wel de warmste dag tot nu toe. het was wind stil en rond de 40 graden. Het zweet gutst gewoon van je lijf af ( geen grapje )

vandaag weer lekker ant werk is weer is wat anders. Ga vanavond met een huisgenootje naar de masseur om lekker te ontspannen. en verder weinig bijzonders.

hoorde dat het in nederland lekker sneeuwde!! wil wel foto's zien hoor.

liefs vanuit het te warme suriname

  • 26 November 2008 - 14:10

    Ferdy:

    Hoor je wel, met je te warme Suriname. Hier heb ik last van sneeuwballen :P

    Op kantoor hebben ze zeker wel Airco? Daar is het dan overdag prima vertoeven!! :)

    Have fun!

    Liefs Ferdy

  • 26 November 2008 - 14:51

    Dennis:

    Heey Helga!

    Wat een temperaturen daar zeg! Hier is het idd koud...

    Zo te lezen bevalt het daar dus wel! Je hebt regelmatig een leuk uitstapje! :D

    Heel veel plezier daar!!

    Kus

  • 26 November 2008 - 18:08

    Kim:

    Hee meis!

    Wat een leuke verhalen zeg! volgens mij heb je het prima naar je zin!
    Weereens wat anders dan Nederland in de sneeuw.. :-|

    Verbaasde me wel dat je om 7uur moet beginnen..! Dat in Suriname!

    Maar geniet er lekker van!
    Veel plezier!

    Xx Kim

  • 26 November 2008 - 19:18

    Chiela:

    Heej meis,
    Vet leuk klinkt het allemaal, veel succes nog de komende tijd en ik hou je waarbenjijnu in de gaten.
    xx

  • 26 November 2008 - 19:45

    Attie De B En Spruit:

    heee blaartje ik zei toch smeren lieverd hoe maak je het de eerste kaart is onderweg en iedereeen mist je behalve ik hahahahahahahahaah kus

  • 28 November 2008 - 17:39

    Angelia:

    Heej Lieve Helgaa!
    Wat leuk om te horen wat je allemaal mee maakt daar zeg!
    Alleen wel minder dat je zo verbrand was!
    Dus volgende x niet zo lang in de zon blijven, zo krijg je nog een zonnesteek en dat willen we ook niet hebben!
    Heb is iig duidelijk dat het weer daar heel anders is als hier in Nederland.. het Sneeuwde idd van de week hierzo.. wil ook wel lkkr in de zon liggen hoor:P
    Nou ga er lekker van geniten en suc6 verder met je stage daarzo!
    We mailen!

    xx Liefs

  • 28 November 2008 - 17:42

    Angeliia:

    Ohja ik zou nog reageren op je jurkje!
    Wauwiej wat leuk zeg!
    Nou dat kan je daar gerust dragen omdat het daar zo heet is..
    Nou k ga weer stoppen!
    Echt super leuke fotos helg!

    Xx Angelia

  • 29 November 2008 - 17:00

    Annet En Joke:

    Lieve Helga,
    Wat leuk om je berichtjes te lezen en je foto's te zien! Ik (Annet) kijk er al erg naar uit om dit ook allemaal met eigen ogen te mogen zien en mee te mogen maken! Helaas is het voor mij nog even wachten.
    Vieren jullie ook Sinterklaas? Mn vader is daar hier namelijk heel erg druk mee (met het sint zijn).
    Blijf ervan genieten! (en tot over een tijdje, dan kan ik lekker mee genieten).
    Veel liefs!

  • 01 December 2008 - 18:36

    Je Broer:

    Hey zusje

    K kon ff wat tijd vrij maken om jou een berichtje te sturen. T is hier net zoals normaal altijd een gehaast zoals je zelf natuurlijk wel weet.

    Maar zo te zien vermaak jij je wel met meer dan behalve stage lopen. ik had niet verwacht dat er nog zoveel te doen was in Paramaribo. Ik bedoel, ze hebben daar het werken nou niet echt uitgevonden.

    Maar hoe gaat het trouwens met je stage, is dat al een beetje van de grond gekomen?

    Nou ik spreek je binnenkort wel weer een keertje, en anders hoor ik van pa of ma wel hoe het gaat.

    groetjes kus Niek

  • 02 December 2008 - 21:41

    Vincent:

    hey Helga

    fijn dat je het naar je zin heb wel warm 40 graden en dan geen wind maar goed hier vries je bijna kapot van de kauw haha.hey lieverd doe je voorzichtig en ik hoor van je xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 April 2009

laatste week en thuis komst

06 April 2009

Bizar maar waar, mijn laatste verhaal!

30 Maart 2009

Aftellen

23 Maart 2009

weekend Ayo

16 Maart 2009

Een week vol water!
helga

Actief sinds 22 Okt. 2008
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 29172

Voorgaande reizen:

23 Maart 2012 - 31 Juli 2012

Indonesie

11 November 2008 - 15 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: